فرماندار طبس گفت: در صورت عدم اقدام به موقع و اجراي تعهدات از سوي شركت هاي تعاوني مسكن مهر و نيز طرف قرار داد تأمين و نصب در و پنجره هاي واحدهاي اين پروژه ، با خاطيان برخورد قاطع و قانوني خواهد شد.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس در جلسه بررسي وضعيت مسكن مهر اعلام كرد در صورت تأخير و محقق نشدن تعهدات شركت هاي تعاوني مسكن مهر و نيز ساير دست اندركاران اين پروژه با خاطيان برخورد قاطع قانوني صورت مي پذيرد.

با حضور "عزيز بهزادي" فرماندار، كارشناس واحد عمراني فرمانداري، مديرعامل اتحاديه شركت هاي تعاوني مسكن مهر طبس، مديران عامل شركت هاي تعاوني مربوط و نيز طرف قرارداد شركت هاي تعاوني براي تأمين درب و پنجره واحدهاي مسكن مهر، مسائل مربوط به پروژه مسكن مهر مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه بهزادي با بيان اينكه پروژه مسكن مهر طبس در سطح استان يزد جايگاه خوبي دارد، نارضايتي خود را از محقق نشدن وعده شركت هاي تعاوني براي تكميل واحدهاي باقي مانده و نيز مشكلات موجود در تأمين و نصب در و پنجره هاي واحدها، عليرغم پيگيري هاي مستم ، اعلام داشت و خواستار رفع مسائل و تسريع در روند اجراي پروژه شد.

وي تصريح كرد: در صورت عدم اقدام به موقع و اجراي تعهدات از سوي شركت هاي تعاوني مسكن مهر و نيز طرف قرار داد تأمين و نصب در و پنجره هاي واحدهاي اين پروژه، با خاطيان برخورد قاطع و قانوني خواهد شد.

در اين جلسه به منظور رفع مشكلات و اتمام هر چه سريع تر واحدهاي مسكوني متقاضيان، تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1391 بعنوان آخرین فرصت معين شده به حاضران اعلام و مقرر شد در صورت عدم اتمام به موقع و با كيفيت واحدهاي باقي مانده، اقدام جدي صورت پذيرد و مسئولان شرکت های تعاونی و طرف قرارداد، خلعیت گردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا